Běhání v těhotenství

běhání v těhotenstvíJe omyl, že by žena v těhotenství neměla sportovat – třeba běhat. Pohyb v těhotenství je naopak velmi žádoucí, protože upevňuje zdraví matky. Žena, která pravidelně běhala před otěhotněním, může v této aktivitě pokračovat, avšak ne více jak hodinu denně (nepřepínat se!) a s ohledem na tepovou frekvenci.

Rozhodně se nedoporučuje v těhotenství s běháním začínat a v žádném případě se to s během nesmí přehánět (zvláště v prvním trimestru), protože by mohl hrozit samovolný potrat! Při pravidelném tréninku také stoupá riziko zranění – vazy jsou v těhotenství pod větším tlakem.

Nezmeškejte aktuální akce a slevy v eshopu otehotnet.

Mohlo by vás zajímat

solárium v těhotenství

Solárium v těhotenství

Solárium v těhotenství, ano nebo ne? Doba březosti je výjimečná pro každou jednu ženu. Mnoho …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..