Plavání v těhotenství

plavání v těhotenstvíMnohé ženy, které byly sportovně aktivní před těhotenstvím chtějí v jejich koníčcích pokračovat. Většina žen se obává toho, že zvýšená fyzická aktivita může jejich nenarozeným dětem ublížit. Proto je důležité si vybrat vhodný sport, který spojuje sportovní aktivitu a dokáže mít pozitivní vliv na vývoj našeho dítěte. Právě tyto atributy spojuje plavání v těhotenství. Na pozitiva a na rizika, kterým je třeba vyvarovat se společně podíváme v tomto článku.

Přiměřený pohyb je v těhotenství velice prospěšný pro zdraví matky i plodu a u plavání to platí dvojnásob, jelikož v odlehčeném prostředí lze efektivněji posilovat pánevní dno, což každá žena ocení u porodu. Zároveň dochází k uvolnění ztuhlých svalů zad a celkovému zlepšení nálady.

Nezmeškejte aktuální akce a slevy v eshopu otehotnet.

Na co si dávat pozor pri plavání v těhotenství

  1. pohyb musí být přiměřený, je nutné naslouchat svému tělu (nejlépe v rámci kurzu pro těhotné)
  2. plavat pod dohledem – těhotným hrozí mnohem více vznik křečí
  3. voda nesmí být teplejší jak 37°C
  4. nechodit plavat při zdravotních problémech

Mohlo by vás zajímat

opalování v těhotenství

Opalování v těhotenství

Opalování je nedílnou součástí léta a oblíbenou aktivitou téměř každé ženy. Přijímání slunečních paprsků nám …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..